20 Şubat 2012 Pazartesi

Olağan Genel Kurul toplantısı


Değerli Üyelerimiz,
Derneğimizin 43 üncü Olağan Genel Kurul toplantısı aşağıdaki gündemle 17 Mart 2012 tarihinde saat 10:00’da Konur Sokak No:1 Kızılay/Ankara adresinde, bu toplantıda çoğunluk sağlanamadığı takdirde çoğunluk aranmaksızın 25 Mart 2012 tarihinde saat 10:00’da Siyasal Bilgiler Fakültesi Aziz Köklü Salonu'nda aynı gündemle yapılacaktır.
Katılmanız dileğiyle bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
 
 
                                                                                                    Mülkiyeliler Birliği Derneği              
                                                                                                    Yönetim Kurulu
 
 
1. Açılış
2. İstiklal Marşı ve Saygı Duruşu
3. Başkanlık Divanının Seçilmesi
4. Yönetim Kurulu Başkanının Açılış Konuşması
5. Konukların Konuşmaları
6. Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu, Bilanço ve Gelir Tablosu ile Denetim Kurulu Raporunun Okunması ve Görüşülmesi
7. Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu, Bilanço, ve Gelir Tablosunun Onaylanması ve Yönetim Kurulu’nun Aklanması
8. Denetim Kurulu Raporunun Onaylanması, Denetim Kurulunun Aklanması
9. Yönetim Kurulu, Denetim Kurulu, Onur Kurulu ve Mülkiyeliler Birliği Vakfı Yönetim Kurulu Üye Adaylarının Tanıtılması ve Konuşmaları
10. Yönetim Kurulu, Denetim Kurulu, Onur Kurulu ve Mülkiyeliler Birliği Vakfı Yönetim Kurulu Üyeliklerine Seçim İçin Oylamanın Başlatılması
11. 2012-2014 Dönemi Bütçesinin Görüşülmesi
12. Bütçenin Oya Sunulması
13. Yönetim Kurulu Tarafından Önerilen Tüzük Değişikliklerinin Görüşülmesi ve Onaylanması
14. Mülkiyeliler Birliği Vakfı’na Ait Binalar ile Nakkaştepe Projesi Hakkında Bilgi Sunulması
15. Oyların Sayımı
16. Dilek ve Temenniler
17. Kapanış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Geleceğe bir adım daha atıldı. Teşekkürler!